KAMERALI SOHBET CHAT








16 Ağustos 2014 Cumartesi

Netkolay kameralı sohbet

Netkolay kameralı sohbet Sohbet odaları eğlence oyun artık internet ortamına taşındı öyle ki hatta bütün işlerimizi dostluklarımızı internet ortamında kurar olduk En son ne zaman bir arkadaşımıza mektup yazdık sorusuna inanın ki bilmiyorum hatırlamıyorum cevabını vereceğinizden adım gibi eminim çünkü bende hatırlamıyorum yazmıyorum. Hatta en son ne zaman sanal olmayan yeni bir dost edindiniz arkadaşınız oldu sorusuna bile bir zaman sonra vereceğimiz cevap bilmiyorum hatırlamıyorum olacak. İşte internet dediğimiz bu iletişim aracı bu denli hayatımızı bizden aldı gerçekliklerimizi ört pas etti dostluklarımızı, arkadaşlıklarımızı buradan sağlar olduk hatta gerçek arkadaşlarımıza da sadece internet üzerinden mrb der hale hatır sorar olduk.bakın ben bile yardım merhaba değil bilerek yapmadım ha ise dem dışı oldu bu bile hayatımızın selamlar olduğunun kanıtı gibi bir şey değil mi? İşte sanal alem dostlukları arkadaşlıkları ne bu cümleler ile kuruluyor. Sesli denilen bir şekli var veya okey denilen oyun siteleri buralarda oyun oynar iken ve sohbet odaların’da kurulan samimiyetler sanal denilen dostlukları ortaya çıkartıyor; kahve kültürü bile aranır hale geldi. Birde bu görüntülü görüşme siteleri arasında sesli gibi farklı farklı içeriklerde olan kategoriler var içerisinde edilen sohbetin içeriğine göre çeşitlenen sohbet odaları çeşitleri var netkolay.com bunlardan birisidir. Aradığı her şeyi internet ortamında bula bilen gençler hatta büyükler ve yaşlılar bile artık real dediğimiz gerçek hayata bir ilgi duymaz oldu hatta bu sesli chat siteleri veya arkadaşlık siteleri öyle içeriklere sahip olanlar var ki sevişmeyi bile sanal alem aracılığı ile yaşayan büyük bir kitle ortaya çıktı. Muhabbet diyoruz sanki bu işin suçlusu sesli chat siteleri imiş gibi ama asla sadece chat sitelerinin en son gelişmiş hali diye adlandırıldığından bu ismi kullanıyoruz yoksa sesli chat de aynı omegle, de aynı hatta bu aralar türkiye yasalarına uygunsuzluk dan (ahlaki) kapatılmış durumdadır. Adı ister olsun,ister sesli chat olsun, ister ise sesli salonlar veya her hangi bir şey; internet ciddi anlamda çok önemli bir iletişim aracı internet üzerinden yapılan arkadaşlıklara asla karşı değiliz ama sadece hayatımız internetten ibaret olmasın bu ciddi sorunlar problemler yarata bilecek boyutlara gelmesin amacımız bu konuda dikkat çekmekti.Yoksa internet sadece muhabbet eğlence den ibaret değil hayatımızda çok büyük kolaylıkalara yer açmıştır; kullanımını bilinçli yaşamak gerekli söylemek istediğimiz anlatmak istediğimiz sadece bu konuda dikkat çekmekti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder